Halaman

GMOYZSTUDIO

Selasa, 2 Julai 2013

KPZ, UPM: MEMORI 4 TAHUN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca, 4 tahun bukanlah masa yang singkat,
namun kerana tiap-tiap hari yang dilalui membuahkan beribu kenangan, ianya terasa seperti semalam sahaja
baru menjejakkan kaki ke Kolej Pendeta Za'ba, Universiti Putra Malaysia. Kenangan yang selepas ini
mungkin akan menjadi ingatan yang berkekalan sehingga ke akhirnya.

Pertamanya, aku bersyukur kepada Allah S.W.T kerana memberi peluang untuk mengenali tempat yang aku
anggap rumah kedua aku, kerana didalamnya terbina satu jalinan ukhuwah yang akan aku kekalan sehingga
hujung nyawa. Hubungan persahabatan yang terjalin ibarat sebuah hubungan kekeluargaan yang selama aku
tinggal di sini, menjadi peneman di kala saat suka dan duka.

Semoga sahabat-sahabat yang aku kenali terus berjaya dalam hidup masing-masing. Sekiranya takdir Allah
menetukan untuk kita berjumpa lagi, InsyaAllah, akan aku tunggu waktu dan saat itu.

(2010)Majlis Tertinggi Mahasiswa 2010/2011
(2011) Budak-budak Bachelor Komunikasi Penyiaran: Baru lepas menang Video PSA terbaik FFVPM 8

(2011)KPZ Touch Footy Team 2011


(2012) Jawatankuasa Pelaksana Make it Right Campaign 2012

(2012) Steamboat MAEP: Melahap dengan Mohd Iqbal (Ex- coursemate)

(2012) Trip Sungai Chiling

(2013) Rungkas Bukit Broga bersama Budak2 beringus

(2013) KPZ Sepak Takraw

(2013) Ex-Coursemate Sains Komputer Multimedia
(2013) Warga Blok Pintar KPZ 2012/2013

(2013) Majlis Tertinggi Mahasiswa 2012/2013

APA-APA PUN SEMUA TANGAN AKU DAN DIA YANG BIKIN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan