Halaman

GMOYZSTUDIO

Jumaat, 13 April 2012

STREET PHOTOGRAPHY: MARKAS PAS, BANDAR KOTA BHARU, CERAMAH AGAMA

(P/S: Entry ini tiada kena mengena dengan isu kepolitikan)
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,
Ya, sepertimana tajuk di atas, sekali lagi aku keluar pergi street shooting kat ibu negeri Kelantan, Kota Bharu. Niat sebenar nak dengar ceramah yang disampaikan oleh guru-guru agama. Sebab pada mulanya, mak sedara aku ajak, katanya Tok Guru Nik Abdul Aziz nak bagi ceramah agama. Jadi aku ikutlah. Disebabkan tangan aku nih masih gatal nak amik gambar, jadi aku pun terbawaklah sekali kamera aku.
Berbalik kepada ceramah tadi, rupa-rupanya Tok Guru tak beri ceramah, yang beri ceramah antaranya ialah Ustaz Nasrudin. Kalau tak kenal buat2 kenal yop.
Gambar2 kat bawah nih aje yang sempat aku amik, sebab khusyuk dengar ceramah. Best!!!...enjoy:

Ramainya orang



2 in 1: Baca surat khabar sambil dengar ceramah

Pakcik bertongkat pon datang dengar ceramah

Ustaz Nasruddin sedang beri ceramah

Markas PAS

Letih berdiri, duduk atas jalan, sebab bawah khemah penuh.

Bukan tidur, tetapi, salah seorang Orang kelainan upaya yang hadir untuk dengar ceramah

Dahaga, sebab panas

Penjual nasi bungkus

Orang lama dia eja Tabung 'Tabong'

Murtabak ladies.

Penjual Cendol Homemade

Tudung!, murah, murah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan