Halaman

GMOYZSTUDIO

Isnin, 9 April 2012

O..O..O..BALIK KAMPUNG

Yay, balik kampung seminggu. Tajuk entry macam da balik kampung selama-lamanya. Cuti pertengahan semester, biasanya aku tak balik sebab kejap sangat, seminggu jer, tapi kali nih balik sebab kawan aku ajak. Sebelum terlupa, mari sama2 kita sedekahkan al-Fatihah kepada tokki kawan yang ajak aku balik sekali. Takziah kepadanya, semoga arwah tokkinya ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. Kat bawah nih sedikit gambar yang aku amik ketika dalam perjalanan pulang, enjoy:

Nike, hoyeah..SUKZA...=)



Terima kasih...=)

Pemandu lori hantu

Hentian Gua Musang

Pemandangan indah

Pilihan raya semakin dekat, Membangun Bersama Islam.

Engku Aidil Safizi buat muka cumel

Mengambil gambar cermin sisi kereta...=)

Pasaraya Bilal

APA-APA PUN, SEMUA TANGAN AKU DAN DIA YANG BIKIN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan