Halaman

GMOYZSTUDIO

Jumaat, 6 Januari 2012

KEKASIH GELAPKU

Olympus E-PL1 + M.Zuiko 14-150mm f/4.0-5.6 (Heliopan Filtered)





My babies
Setelah hampir 4 bulan bersamanya, hari ini aku tunjukkannya kepada khalayak pembaca dan pengikut-pengikut blog TBT 'semua tangan aku dan dia yang bikin'

Selama aku bersamanya, tidak banyak karenah yang ditunjukkannya,
sekadar tenaganya cepat habis dan tahap tumpuan perhatian yang agak lemah,
kadang-kadang juga, dia terlalu bising kalau tak cukup cahaya.

Namun begitu,
Ia tidak menjadi masalah bagiku kerana aku sudah terbiasa dengan masalah tersebut.
Memilikinya sahaja sudahpun memuaskan hatiku.

Mungkin ramai yang kat luar sana lebih selesa dengan yang bertubuh hitam dan yang bercalit merah,
Ada aku kisah..hahaha..

Apa-apa pun, semua tangan aku dan dia yang bikin!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan