Halaman

GMOYZSTUDIO

Jumaat, 16 September 2011

23 & BADMINTON

Tertanya-tanya apa 23 tuh, dan kenapa BADMINTON?
Nope, bukan umur aku,
Tunggu la 2 tahun lagi baru sampai 23,
23 tuh, Jam Kredit yang aku amik semester nih kat UPM,
Banyak kan, Tapi mungkin ada yang lbih daripada aku kot.
Apa2 pun, sekarang nih tengah tunggu kelulusan Dekan bagi membenarkan aku mengambil sejumlah kredit tersebut.
Sibuk tak sibuk pon, terpaksa aku harungi demi masa depan aku,
cewah...ayat skema pulak dah.
Harapnya aku dapat concentrate study aku untuk semester nih,
Study, study gak, BADMINTON lain citer.
Memandangkan hobi aku main BADMINTON so, walaupun 23 jam kredit aku tetap tak dapat tinggalkan BADMINTON.
Aku da spend banyak sangat untuk badminton semester nih, dan of course lah aku tak menyesal,
Dan aku tak kisah pun, sebab aku memang minat sangat main BADMINTON.
Minat jer tapi main tak hebat sangat pun, ala kadar jer.
Gambar kat bawah nih equipment yang aku pakai,
Kasut asic, Raket Yonex, Fleet, Apec....

Ape-ape pun, tangan aku yang bikin!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan