Halaman

GMOYZSTUDIO

Ahad, 24 Julai 2011

MAN UTD NEWS: JERSI BARU MAN UTD (AWAY)

Hai die hard fan Manchaster United kat luar sana, untuk entry kali ni, aku nak sharing2 ngan korang semua jersi away The Red Devil untuk season yang akan datang, baru2 nih aku dah buat entry untuk jersi home diorang. Kalau nak tengok skali lagi pegi kat link nih: JERSI HOME MAN UTD.

Ini dia jersi away Man Utd yang baru shaja dilancarkan secara rasmi baru2 nih:


Hadapan
Belakang

Nampak macam retro sikit baju away kali nih, orang nogori kata borbolang-bolang. Pada pandangan aku, jersi away kali nih kira OK la jugak. Anda boleh suarakan pandangan anda di ruangan komen kat bawah. 

Akhir sekali, aku selitkan sikit pasal Kelayakan Piala FIFA antara Malaysia dan Singapura. Semalam baru sahaja selesai perlawanan diorang untuk first leg kt Singapura punya stadium, dan Malaysia tewas 3-5. Untuk second leg nanti, iaitu pada 28 Julai, aku harap Malaysia akan memanfaatkan kelebihan di tempat sendiri untuk mengalahkan Singapura. Malaysia Boleh. Gomo Malaysia Gomo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan