Halaman

GMOYZSTUDIO

Ahad, 20 Mei 2012

007, PINTAR, KOLEJ PENDETA ZA'BA: BOSAN

Assalamualaikum semua, di bilik yang tak berapa indah ini, bertemankan sinar mentari pagi yang tatkala menyengat mata dek sinarannya yang agak terang, aku sebenarnya bosan. Tak tahu nak buat apa melainkan menulis entri blog yang membosankan ini.

Semua orang akan bosan kalau tak tahu nak buat apa. Bagi sesetengah orang, benda yang paling best kalau nak buat masa bosan ialah tidur. Tapi apa yang lebih best dari yang paling best ialah, bila kita bosan, banyak benda yang akan berlegar dalam fikiran kita, seperti teringat kat seseorang, atau teringat benda-benda yang dah lepas bertahun-tahun dahulu.

Kalau difikirkan balik masa kita bosan adalah masa terbaik untuk memuhasabah diri. Cuba kita duduk rilex, ambil earphone, pasang lagu jiwang, pastuh layan, kalau nak tambah pahala, dengar zikir, al-Quran dan sebagainya, insyaAllah, Allah itu maha Pemurah. Kita imbau balik kenangan-kenagan pahit dan manis yang pernah kita lalui dulu. Kita ambil yang buruk jadikan sempadan dan yang baik jadikan tauladan.

Sebelum aku tinggalkan entri kali nih, aku selitkan sedikit gambar yang membosankan...=)...Enjoy:

Bol & Nat jendela bilik


Soket 3 pin

Penyangkut

Penyelak jendela

Pengecas telefon

Pemegang pintu bilik

APA-APA PUN, SEMUA TANGAN AKU DAN DIA YANG BIKIN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan