Halaman

GMOYZSTUDIO

Ahad, 25 Disember 2011

Pi Kedah

Semalam aku pi Kedah negeri jelapang padi, pi sana sebab sepupu aku kahwin.
Orang Kelantan kahwin ngan orang Kedah.
Loghat Kelantan + Loghat Kedah.
Bobolit la lidoh eko jang oi.
haaa,
tubik doh keh tuh loghat nogoghi.
Cakap pasal loghat nih,
selepas abis main kat kenduri kahwin sepupu aku
My FaMo(disebut FaMa, singkatan Father Mother),
mengajak kami-kami (kesalahan tatabahasa),
pi ke Megat Dewa, Jitra, rumah pak sedara datuk belah mak aku.
ha, dah bau-bau bacan dah tu,
aku pun tak pernah sampai kat sana lagi.
Ni sedikit sedutan gambar-gambar perkahwinan
dan lawatan sampingan ke rumah pak sedara datuk belah mak aku.
ENJOY!!!


Sekitar Perkahwinan:








Sekitar Kg. Megat Dewa, Jitra:





Waris2ku:









Assalamualaikum, semua...moga-moga gambar-gambar di atas menceriakan hari anda

APA-APA PUN, SEMUA TANGAN AKU YANG BIKIN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan